CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 5, 2009

my favourite song.

i wanna talk 2 you that i have a favourite song from aliff aziz.the title is (sayang sayang).

Masaku teringat akan dirimu,
Ada sesuatu begitu menganggu,
Diam-diam aku menyukaimu,
Bermimpi bila kau jadi milikku,

Jauh di dalam hatiku,
Inginku teriak,
Aku cinta kamu,
Sayang,sayang,sayang kamu dah berpunya,
Tertutup sudah bagiku kesempatan,
Dan bukan gayaku,
Rebut pacar orang,
Meski hati tulus,
Cerita berakhir tak senang,

Aku tahu akan sulit bagiku,
Mencari-cari pengganti dirimu,
Tapi bagi lelaki macam aku,
Tak mahu berakhir kerna begitu,

Jauh di dasar hatiku,
Inginku teriak,
Aku cinta kamu.
Sayang,sayang,sayang kamu dah berpunya,
Tertutup sudah bagiku kesempatan,
Dan bukan gayaku,
Rebut pacar orang,
Meski hati tulus,
Cerita berakhir tak senang,
Tak mungkin,tak mungkin,
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu,
meski jauh di dalam hatiku,

Inginku teriak,
Aku cinta kamu,
Sayang,sayang,sayang kamu dah berpunya,
Tertutup sudah bagiku kesempatan,
Dan bukan gayaku,
Rebut pacar orang,
Meski hati tulus,
Cerita berakhir tak senang,
Sayang,sayang,sayang kamu dah berpunya,
Tertutup sudah bagiku kesempatan,
Dan bukan gayaku,
Rebut pacar orang,

Meski hati tulus,
Cerita berakhir tak senang.

how is it?do you know the song?do you like it?

0 comments: